Η οργάνωση μεγάλων διαδικτυακών συναντήσεων(online meetings) μπορεί να είναι μια νέα εμπειρία για εσάς, αλλά μη φοβάστε, όπως και στις περισσότερες συζητήσεις, πρέπει να υπάρχει μια δομή, ένας στόχος και η απλούστευση του. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ατζέντα στη συνάντησή σας και ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός σας, εάν θέλετε να ενημερώσετε, να συμβουλευτείτε, να συζητήσετε ή να συνεργαστείτε. Όταν πρόκειται για μια συζήτηση, φροντίστε να συζητήσετε ένα θέμα κάθε φορά για να τους κρατήσετε όλους στη συζήτηση. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο να το πούμε από το να γίνει. Υπάρχουν μερικές δημιουργικές επιλογές που θα σας βοηθήσουν στη διάρθρωση της συνομιλίας σας, τα σχόλια που θα λάβετε και ταυτόχρονα τα οπτικά αποτελέσματα που θα συνοψίζεται. Εργαλεία όπως προγράμματα συνεργατικής επεξεργασίας κειμένου (Google Docs, Microsoft Teams), Padlet ή αν είστε πραγματικά έτοιμοι για αυτό, ο εικονικός πίνακας Miro, όλοι εργάζονται για να σας υποστηρίξουν στην απεικόνιση της συνομιλίας σας. Όλα αυτά τα εργαλεία μπορούν να είναι προσβάσιμα από τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της συνάντησης και μπορείτε να επιλέξετε αν θα τους επιτρέψετε να επεξεργαστούν, να σχολιάσουν ή μόνο να βλέπουν. Έχοντας τα πάντα οπτικά και συνοψισμένα, είναι ευκολότερο για όλους να ακολουθήσουν, ακόμα και για αυτούς που καθυστέρησαν να εισέλθουν.